31. prosince 2012

Co mě čekalo pod stromečkem

Krásný silvestrovský podvečer, milí čtenáři.
Tak nám končí rok a začíná a brzy začne nový. Snad bude lepší než 2012. :)
A jelikož máme týden po Vánocích (a druhou půlku dárků jsem dostala až včera, jelikož předtím nějak nebyl čas - na Štědrý den se mi totiž narodil malý bratříček :)).
A co jsem tedy letos dostala? :)




Pletené ponožky. Mám ráda pletené ponožky a konečně mi nebude zima na nohy! :)




Zelený čaj s jasmínem, zelený a bílý čaj s mandarinkou a pomerančem, biočokoláda s brusinkami, která je tak hezká, že je ji až škoda jíst, červené rukavice (k mé nové červené čepici, kterou jste taky neviděli... :)) a med.




Knižní dary (a kalendář). Předpokládám, že je sami vidíte, já jen dodávám, že mám ze všech obrovskou radost. Vypadá to, že v příštím roce budu vařit jako o život :) (Možná o knihách později něco napíšu, abyste věděli, jaké tedy jsou... :))




A konečně kosmetika - Řada Sparkle in Paris od Oriflame (Tělové mléko, sprchový gel a antiperspirant kulička), sice nevím, kam se tím budu třpytit, ale něco vymyslím. A antiperspirant od Rexony.




A největší dárek od mého drahého - La vie est belle od Lancome. (No dobře, vzhledem k tomu, že jsem to měla prakticky objednané, tak to není až takové překvapení, ale i tak jsem nesmírně ráda!:)) Má nová zamilovaná vůně...
A levandulový sprchový gel. Mám ráda levanduli, takže se jím klidně budu mýt od rána do večera. :)




A nakonec - neuvěřitelně milý dárek od Flexi z flexi's world. Jelikož jsem byla její první čtenářkou, rozhodla se mě odměnit, byť jsem se vlastně giveaway neúčastnila. Poslala mi ještě milý dopis, který vám ale neukážu, protože nemusíte vidět všechno. :)) Každopádně mám velikou radost, protože se mi Flexi trefila do vkusu a o dárek se s rodinou dělit nebudu.
A co jsem dostala? Ryor bio bambucký balzám, který ráda vyzkouším, Yves Rocher sprchový gel s vůní lotosu, který ráda využiju, protože voní opravdu hezky, levandulový olej od Saloosu, který s přítelem rádi využijeme a tělové mléko od Yves Rocher, které otestuji s radostí. Takže ještě jednou děkuji. :)

To jsou mé dárky. Ne úplně všechny, například polštářek s naštvanou kočkou vám neukážu. Co jste dostali vy?

A nyní, milí čtenáři, bych vám ještě ráda popřála vše nejlepší do nového roku, ať je lepší než ten starý, ať ho zdárně oslavíte a zítra se vzbudíte s čistou hlavou.
Mějte se krásně.
An.

5 komentářů:

  1. bráška se narodil na Štedrý den? to je hezký vánoční ten dárek, ten nejhezčí!:)
    a taky koukám spousta kosmtiky.. určitě se budu těšit na recenze ;) jinak já mám článek s dárky už na blogu, tak když se ti bude chtít, tak se podívej ;)
    a také ti přeji šťastný a pohodový vstup do nového roku!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :)
      Já se těším, až to budu recenzovat. :))
      Kouknu se. ;)

      Vymazat
  2. Gratuluji k narození bratříčka! A to se chlubíš teprve teď? Tsee! :-) Přeji mu hezkou aklimatizaci do tohoto světa ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyřídím mu to. :) A děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu sadu Paris od Oriflame dostala ségra také :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za všechny milé komentáře. :)